Dragi oaspeţi,
Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la Mamaia White Tower și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.
Rezervare
Rezervarea se face direct pe site-ul www.whitetower.ro prin completarea formularului de cerere de ofertă din secțiunea Rooms and Suites, accesând secțiunea din meniu Rezervare Online sau numărul de telefon +40751 065 780.
Rezervările sunt luate în considerate doar după achitarea unui avans de 50% din valoarea totală a cazărilor solicitate.
Anularea rezervării
Orice anulare, parțială sau totală, a serviciilor comandată de turist trebuie redactată în scris la adresa de e-mail: office@whitetower.ro.
Dacă rezervarea este anulată cu minimum 14 zile înainte de data sosirii, nu va fi perceput nici un comision. Dacă rezervarea este anulată în intervalul 14 zile – 24 ore înainte de check-in, va fi reținut tariful primei nopți din valoarea avansului plătit.
Dacă rezervarea este anulată cu mai puțin de 24 ore înainte de check-in sau în caz de neprezentare, va fi reținută întreaga sumă achitată.
Tarife
Tarifele Apart-Hotelului White Tower diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, zi şi anotimp, cât și de numărul de persoane din cameră.
Pentru accesul la spa oaspeții noștri beneficiază de un discount de 50% din valoarea serviciilor.
Sosirea și Plecarea
Primirea camerei (check-in) se face începând cu ora 16:00, cu prezentarea actului de identitate. Achitarea costurilor aferente cazării se va face în momentul sosirii. Din momentul cazării, turistul răspunde pentru camera rezervată. Eliberarea camerei (check-out) se va face până în ora 12:00. În situații speciale, ora de plecare se discută cu recepția.
Late check-out este posibil cu acordul recepției în următoarele condiții:
- până la ora 15:00 a zilei de check-out doar după achitarea a 25% din tariful de recepție al tipului de cameră ales;
- între orele 15:00 – 17:00 a zilei de check-out după achitarea a 50% din tariful de recepție al tipului de cameră ales;
- după ora 17:00 a zilei de check-out se va face după achitarea a 100% din tariful de recepție a tipului de cameră ales, fără a mai fi inclus micul dejun.
Toate cererile de check-in și check-out la alte ore decât cele prevăzute în politica hotelului, se onorează în funcție de gradul de ocupare a hotelului.
În cazul în care turistul nu anunță prelungirea sejurului, acesta va elibera camerele la ora 12:00 conform politicii hotelului.
Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12:00 pot lăsa bagajele într-un spațiu dedicat acestui serviciu.
Facilități
- la cerere, mic dejun din partea hotelului;
- Internet Wireless gratuit in camere, lobby, restaurant și bar. Fiecare cameră are router propriu;
- parcare în limita locurilor disponibile. Locurile de parcare nu pot fi rezervate în avans;
- acces gratuit într-o zonă special amenajată cu plajă privată, bar, sezlonguri și baldachine;
- piscină exterioară privată cu acces gratuit în limita disponibilității.
Signalistică
Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi următoarea signalistică prezentă în cameră:
- „NU DERANJAȚI!” – la cererea dumneavoastră, nu se va intra în cameră în niciun interval orar pentru verificarea utilităților și a curățeniei;
- „VĂ ROG CURĂȚATI CAMERA!“ – prin acest mesaj solicitați efectuarea menajului în camera dumneavoastră în intervalul orar special dedicat: 09:00-11:00.
Oaspeți Suplimentari
Puteți primi musafiri sau oaspeți în camera dumneavoastră între orele 08:00 – 22:00, fără costuri suplimentare. În cazul în care primiți oaspeți în intervalul 22:00 – 08:00, aceștia vor fi nevoiți să achite diferențele de tarif și să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare.
Serviciile Spa
Programul de funcționare al centrului SPA este 10:00 – 22:00 zilnic. Accesul la SPA se face doar în baza unei rezervări în prealabil, cu cel puțin o oră înainte de ora sosirii, de către persoane cu vârsta de peste 18 ani.
Tariful pentru intrarea la SPA este de 150 ron / persoană pentru 3 ore.
Plata pentru servicii se realizează numai la recepția Apart Hotelului. Plata se încasează sub formă de numerar sau prin card bancar.
Abonatul sau clientul ocazional este obligat să utilizeze în mod adecvat echipamentele, piscinele și alte dotări, în caz contrar el își asumă răspunderea pentru expunerea la accidente sau traumatisme ce pot surveni în urma utilizării necorespunzătoare a echipamentelor.
Persoana care plătește o intrare trebuie să respecte întocmai prezentul regulament.
Spaţiul de parcare şi autoturismele
White Tower pune la dispoziția clienților săi locuri de parcare gratuite. Deşi luăm toate măsurile de precauţie (de exemplu, sistem de supraveghere video), nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.
Modalităţi de plată
Pentru plata serviciilor sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro), plata numerar (RON) sau prin transfer bancar.
În acest ultim caz, vă rugăm să prezentați la cazare OP-ul vizat de bancă. Factura se emite la prezentarea acestuia.
În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face în momentul cazării (check-in).
În cazul în care se dorește efectuarea plății la sfârșitul sejurului, se va constitui obligatoriu un depozit pe card sau numerar pentru perioada și serviciile de cazare solicitate.
Achitarea serviciilor SPA se poate efectua cu cartea de credit/numerar (RON).
În situația transferului bancar, plata trebuie efectuată în avans pe baza facturii proforme.
Gratificaţii şi costuri servicii
Gratificaţiile pentru personalul hotelului sunt la latitudinea clienţilor.
Animalele de companie
Regula generală permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale de talie mică (max. 7 kg), prin prezentarea la sosire a certificatului național / internațional de sănătate (cu toate vaccinările incluse).
Taxa de cazare reprezintă contravaloarea a 200 lei /zi / animal / pasăre.
În cadrul restaurantelor și al centrului SPA nu este permisă intrarea cu animale de companie.
Micul dejun, prânzul și cina
Micul dejun se serveşte la Restaurant White Tower, aflat la parterul hotelului, în intervalul:
08:00 – 11:00 (de luni până vineri).
Puteți invita pe oricine să servească micul dejun cu dumneavoastră, însă este obligatoriu ca fiecare persoană invitată să achite contravaloarea acestuia, să respecte normele de comportament și să aibă o ținută decentă.
Pentru oaspeții care nu sunt cazați în hotel, micul dejun costă 70 lei/persoană.
Pentru mesele cu meniul prestabilit (spre exemplu, evenimente), rezervarea este confirmată și garantată prin achitarea unui avans. Acesta se pierde în cazul neonorării rezervării efectuate.
Siguranța obiectelor personale
Recomandăm folosirea seifurilor disponibile în camere și la recepție pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm niciun fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Apart-Hotelului White Tower.
Clauze finale
Considerăm că orice client, în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către White Tower (cazare, restaurant, SPA, evenimente), a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.
Modificări Termeni și Condiții
Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către White Tower fără a se face notificări în prealabil.